[Pilzno] Zmiana pracodawcy a kredyt mieszkaniowy

Pomoc w zakresie kredytów mieszkaniowych

[Pilzno] Zmiana pracodawcy a kredyt mieszkaniowy

Postprzez daniel » 15 maja 2014, o 10:28

Dzień dobry
Chcę zapytać o wasze doświadczenia z bankami w następującej sprawie:
Razem z żoną planujemy wziąć kredyt w wysokości około 270 tys przy nieruchomości 320 tys. Posiadamy wkład własny w wysokości 450 tys. Zarabiamy podobnie, razem uzyskujemy w sumie 5800 netto.
Ja pracuję od kilku lat w korporacji. Do tej pory w mojej firmie było kilka małych firemek przez które - na zasadzie outsourcingu byli zatrudniani pracownicy - tak jak ja. Miałem dotąd umowę na czas nieokreślony od 5 lat. I wówczas bank wydał mi pozytywną opinię kredytową co do takiego kredytu ( niestety z winy sprzedającego nie doszło do zakupu).
Pięć miesięcy temu postanowili całą firmę scalić w jedność. W sumie to dla mnie nie wiele się zmieniło, bo warunki finansowe pozostały bez zmian. Umowa dalej obowiązuje na czas nieokreślony. Ale formalnie nastąpiła zmiana pracodawcy (chociaż na korzyść, bo na większego i stabilniejszego).
W związku z tym mam następujące pytanie: jeżeli dostanę od spółki matki pismo, że zarówno wcześniej jak i obecnie wykonuję pracę w tym samym miejscu, na takich samych warunkach a zmienili się tylko outsourcerzy to czy dostanę pozytywną opinię kredytową?
Zaświadczenie o zarobkach mogę dostarczyć z nowej spółki tylko za 3 mies.
Dziękuje za podpowiedzi.

Re: [Pilzno] Zmiana pracodawcy a kredyt mieszkaniowy

Postprzez Marian » 15 maja 2014, o 10:32

Witaj
Nie widzę problemów z uzyskaniem kredytu w żadnym z banków, ponieważ dochody i warunki się nie zmieniły, czyli masz ciągłość. W niektórych bankach mogą być ewentualnie zażądać pokazania zależności pomiędzy firmami.

Re: [Pilzno] Zmiana pracodawcy a kredyt mieszkaniowy

Postprzez ignac » 15 maja 2014, o 10:36

Dzień dobry
Jasne, że tak.