[Tarnów] Kredyt na budowę domu weselnego?

[Tarnów] Kredyt na budowę domu weselnego?

Postprzez klimek » 28 cze 2014, o 17:10

Dzień dobry.
Mam następujące pytanie,czy myślicie, że mógłbym zaciągnąć kredyt inwestycyjnym pod budowę domu weselnego?
Posiadam własny wkład w wysokości 26 tys. (wiem, że to może i niewiele, ale zawsze coś). dodatkowo mam jeszcze siedlisko na wsi, w dosyć spokojnej okolicy, o powierzchni 5 ha. Na tej właśnie działce chciałbym rozpocząć budowę domu weselnego. Planuje salę na na około 150-200 osób z zapleczem noclegowym. Moja działka znajduje się na granicy 2 gmin, co przyczyniło by się do pozyskiwania w przyszłości klientów. Z biegiem czasu postaram się wzbogacić ofertę o organizację imprez połączonych z aktywnym wypoczynkiem (w planach mam: konie, quady, rowery, wędkowanie itp)
Proszę o pomoc, ponieważ nie mam żadnego doświadczenia w tej branży. Planuję na początek zatrudnić managera.
Orientuje się ktoś z forumowiczów czy w ogóle mam szansę na rozpoczęcie takiej działalność z kredytem? Kwota kredytu to ponad 2 mln zł jeśli chciałbym zaczynać budowę. Czy w ogóle mam jakąkolwiek szansę na pozyskanie środków z banku?
Mieszkam w Tarnowie województwo podkarpackie. Mam 36 lat i wykształcenie wyższe techniczne.
Czekam na odp. i z góry dziękuję.

Re: [Tarnów] Kredyt na budowę domu weselnego?

Postprzez kazio » 28 cze 2014, o 17:21

witaj
Jeżeli jesteś zdecydowany w 100% na rozkręcenie takiej działalności finansowej to ja radziłbym ci w pierwszej kolejności udać się do UP i zapytać o wysokość dofinansowania na otworzenie twojej działalności gospodarczej. Nie jestem w tej chwili na bieżąco, ale jeszcze jakiś czas temu jak ja otwierałem własna działalność, to było osobne dofinansowanie na otworzenie DG oraz dodatkowe na zatrudnienie pracownika (bez którego sobie nie poradzisz). Z tego co pamiętam to wychodziło średnio ok 20 tys na otworzenie DG + dodatkowe 20 tys na utworzenie stanowiska pracy. Ale o to musisz już sam dopytać.